Retelele sociale reprezinta o necesitate, dar si o oportunitate valoroasa in strategia de Online Marketing a oricarei organizatii. Utilizeaza eficient aceste mijloace de comunicare cu publicul tau si instrumentele de marketing disponibile, pentru a-ti construi o prezenta online solida si pentru a-ti transforma audienta in clienti! Curs Social Media – pentru un boost de succes al afacerii tale.
www.ateliereleilbah.ro
Descriere
Curs Social Media
Curs Social Media sau diferenta dintre amatori si profesionisti…Te-ai intrebat vreodata de ce anumite pagini de social media au mii de followeri si cum fac sa interactioneze atat de bine cu acestia? Afla cum reusesc expertii sa isi cladeasca audiente uriase si sa profite de beneficiile retelelor de socializare, investind minim si maximizandu-si astfel profiturile! Descopera strategii de marketing care au facut istorie in social media si invata care sunt pasii pentru a-ti construi propriul plan de marketing online folosind retelele de socializare.
Retelele de socializare insotesc milioane de utilizatori in viata de zi cu zi si le influenteaza deciziile legate de shopping, timp liber sau stil de viata, in general. Fie ca activezi pe cont propriu, fie ca reprezinti o organizatie, social media joaca un rol important in atingerea obiectivelor de business in orice domeniu.
Retelele de socializare pot avea caracteristici diferite, insa scopul lor principal este intotdeauna acelasi: crearea conexiunilor. Acestea pot fi de ordin personal, profesional, academic etc. O alta latura esentiala a acestor retele este aceea de a permite utilizatorilor sa impartaseasca continut cu membrii comunitatii.
Curs Social Media – primul pas spre a deveni profesionist…
Cu toate acestea, lucrurile nu stau chiar atat de simplu. Numarul de retele sociale este in crestere, iar utilizatorii devin din ce in ce mai educati si mai pretentiosi cu privire la continutul pe care il consuma. Astfel, doar cei care stapanesc cu adevarat “arta” promovarii prin social media se vor diferentia in multimea de conturi personale sau de business active.
Curs Autorizat Social Media – un curs de specializare destinat celor preocupati de succes in business si personal branding
Cursul este autorizat de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei, iar la finalul acestuia participantii sustin un examen in urma caruia obtin un Certificat de Absolvire, recunoscut la nivel international. De asemenea, vei invata despre audiente, despre grupurile de public-tinta si cum trebuie ele segmentate in functie de platforma utilizata. Alaturi de instructori: Vei afla ca, desi este tentant sa iti expui produsele si serviciile si sa indemni publicul sa cumpere, acest lucru nu este perceput in mod pozitiv de utilizatori. Dat fiind ca acestia isi doresc sa se destinda, sa aiba parte de entertainment si conectare cu ceilalti, vei observa ca o comunicare bazata pe emotii si experiente este cea care atrage atentia asupra brandului tau. Potentialii clienti asteapta de la tine mesaje autentice si oneste, care sa-i faca sa se ataseze de imaginea business-ului tau. Au pretentia ca tu sa fii la curent cu ultimele subiecte “fierbinti” din conversatiile sociale si sa le cunosti pasiunile, hobby-urile si gusturile. Dupa ce indeplinesti aceste conditii, vei putea sa promovezi ceea ce iti doresti ca ei sa achizitioneze. De aceea, acest curs te va ajuta sa depasesti cu brio obstacolele din interactiunea cu publicul din social media. Mai mult decat atat, in cadrul acestui curs ai posibilitatea sa afli daca ti se potriveste sau daca este sustenabila o cariera de creator de continut in online si sa descoperi cum trebuie sa te pregatesti, din toate punctele de vedere, de un parcurs profesional in plina dezvoltare. Actiunile pe care le faci de-a lungul timpului in mediul online pot afecta performanta afacerii tale sau a brandului personal. De aceea, un expert trebuie sa stie CE sa faca, dar si ce sa NU faca in mediul online. Vei afla aceste tips&tricks de la trainerii nostri pentru a nu fi nevoit sa inveti prin propriile greseli! Daca pentru utilizatorii de rand este suficient sa stie cum se incarca o poza pe Facebook sau pe Instagram, marketerii responsabili cu promovarea unei afaceri trebuie sa cunoasca toate dedesubturile social media si modul corect de a interactiona cu publicul in spatiile digitale. La curs vei face cunostinta atat cu riscurile, cat si cu oportunitatile intalnite in social media, cu tehnici de gestionare a bugetului in mod corect si profitabil, dar si metode de optimizare a costurilor pentru campaniile implementate. Desi exista o gama larga de retele sociale, acestea nu sunt singurele canale de promovare pe care le poti folosi. Marketingul online este un domeniu complex, format din numeroase componente. Pentru ca un brand sa aiba succes, toate mijloacele de promovare trebuie sa fie aliniate la o strategie generala, care le imbina pe acestea in mod armonios si coerent. Prin urmare, pentru a beneficia la maximum de oportunitatile social media, este recomandat sa urmezi si cursul general de Marketing Online, care trateaza la nivel holistic promovarea digitala. Vei afla mai multe nu doar despre retelele de socializare, ci si despre strategii SEO, Content Marketing, Email Marketing, Google Ads, Google Analytics si altele. In gama de cursuri pe teme de marketing online oferite de Atelierele ILBAH se numara si:Cursurile de Social Media te vor ajuta sa iti creezi o identitate digitala de succes
Cum sa iti faci mesajul auzit in Social Media?
Cursuri de Social Media – de ce este recomandat sa stapanesti utilizarea retelelor sociale ca un profesionist
Curs de Social Media pentru promovarea online – descopera si alte secrete din domeniul marketingului digital
Copie dupa buletin/act de identitate
Copie dupa certificatul de nastere
Copie dupa certificatul de casatorie
(numai in cazul schimbarii numelui)
Copie dupa ultimul act de studii
Cand ai facut ultima data ceva ce iti place? Urmeaza-ti pasiunea.
#AteliereleILBAH
Teme abordate Curs Social Media
Ce reprezinta de fapt Social Media si cum iti poate fi de folos in activitatea zilnica, fie ca esti utilizator, specialist in social media sau reprezentant al unei companii?
Customer satisfaction, brand loyalty, customer service, brand awareness, brand authority
Social Media Marketing si regulile unei strategii de succes
Cum construiesti SWOT-ul social al companiei tale/brandului tau si care sunt beneficiile
Cum descoperi care este cel mai potrivit continut pentru audienta ta, dar si cum iti aloci energia si timpul pe retelele de socializare potrivite?
Tipuri de utilizatori/consumatori de Social Media
Cum sa intelegi care sunt preferintele fanilor sau ale urmaritorilor tai?
Metoda S. M. A. R. T. [Specific, Measurable, Achievable, Relevant, Time-bound]
Statistici si instrumente de masurare pentru platformele sociale: Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Youtube, Tik Tok, Snapchat, Vimeo
Strategie corecta de Social Media – Step by Step, de la continutul postarilor pana la masurarea rezultatelor
De ce sa investesti in publicitate pe Social Media?
Marketingul de influenta si cum iti pot fi de folos influencerii
Cum ajungi sa-ti creezi o comunitate in jurul tau sau a brandului pe care il reprezinti?
Cum obtii mai mult trafic venit dinspre retelele de socializare?
Cum stabilim obiectivele unei reclame?
Ce informatii/date urmariti in Ads Campaigns?
Tipuri de postari intr-o campanie de promovare Facebook Ads
Ce masuratori sau KPI-uri veti utiliza pentru a vedea daca ati atins obiectivele stabilite?
Cat de mult apreciaza romanii reclamele din Social Media?
La ce te ajuta instrumentele de analiza: Google Adwords sau Google Analytics, in special cand vine vorba de a economisi bugetul de promovare?
Cum folosesti in favoarea companiei/brandului expunerea din cadrul retelelor sociale?
Motive sa ne alegi
Curs autorizat
Certificat de absolvire recunoscut la nivel national si international
Examen imediat dupa finalizarea cursului (teorie si practica)
Traineri cu experienta
Sediu ultra-central, usor accesibil.
Locuri de parcare in proximitate
Fara costuri suplimentare/ ascunse
Suport de curs in format electronic
Foarte multa practica.
Programa foarte bine structurata
Discounturi si programe de fidelizare