fbpx
3.142.124.119 1732298194 Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) 26739
Cel-mai-bun-curs-de-marketing-Atelierele-ILBAH

„Reclama este sufletul comertului” arata probabil cea mai veche mantra din domeniul publicitatii, a carei inteles se pierde in timp. Desi nu este vorba doar de reclame, marketingul este o practica esentiala in conditiile unei economii de piata concurentiale, toate companiile folosind o forma sau alta a acestei activitati pentru a-si promova produsele sau serviciile catre consumatorii carora li se adreseaza.

In afara de promovarea produselor si a serviciilor, marketingul este un mijloc esential prin care o companie isi creeaza o reputatie in randul publicului larg, isi mentine nivelul de cerere pe care o poate satisface prin oferta proprie si se poate confrunta cu competitia de pe aceeasi nisa de activitate.

Domeniul marketingului este unul vast si in aceasta activitate isi gasesc locul diferite tipuri de profesionisti, de la cei care sunt implicati in creatia de reclame print, audio-video sau digitale, pana la cei care se concentreaza pe diversele canale de social media sau care colaboreaza cu creatorii de continut in cautarea si gasirea celor mai bune variante de ghicire a intentiei potentialilor clienti si folosirea acestora pentru a creste vizibilitatea companiilor in mediul online.

In egala masura, exista o oferta variata de cursuri din categoria comunicare si online marketing cu ajutorul carora, daca vrei sa ajungi sa activezi in acest domeniu, poti deprinde abilitatile si cunostintele necesare.

Industria marketingului digital se dovedeste a fi una cu cresteri explozive de la an la an pe intreg Globul. Explicatia consta in trecerea tot mai rapida si mai masiva a afacerilor si, in special, a consumatorilor in mediul online. Consumatorii nu mai pot fi gasiti si interesati prin metodele clasice de marketing, deoarece majoritatea acestora sunt efectiv “mutati” in mediul virtual.

De aceea, daca esti in cautarea unei noi orientari a carierei sau daca nu ai luat inca o decizie despre calea catre care sa-ti concentrezi eforturile de specializare, marketingul online este unul dintre domeniile care ar trebui sa-ti suscite un interes deosebit, mai ales gratie varietatii nelimitate de educatie, chiar si la distanta, de care poti dispune. Cu multitudinea de optiuni avute la dispozitie, poate fi dificila alegerea unui curs de marketing de top, si, de aceea, vei afla in acest articol unele dintre cele mai bune recomandari pentru imbunatatirea cunostintelor si avansul in viitoarea ta cariera.

Concentrandu-se pe cele mai noi practici si metode din domeniu, acest curs de marketing online este axat pe insusirea de catre cursanti a unor cunostinte temeinice despre instrumentele moderne ale marketingului, precum si despre procedeele care ar trebui sa fie aplicate pentru a asigura succesul campaniilor defasurate, in functie de scopurile stabilite.

Cursul isi propune sa exploateze si sa puna in valoare filonul de creativitate existent in fiecare dintre cei care isi doresc o cariera in domeniul marketingului digital. Totusi, trebuie sa retii faptul ca a fi o persoana creativa nu este o conditie suficienta pentru a deveni un specialist in online marketing. Este nevoie de o pregatire asidua, si in acelasi timp, multilaterala, deoarece in acest domeniu fluid, ceea ce este considerat azi ca un principiu stabil si o cale de actiune poate sa nu mai fie valabil peste o anumita perioada de timp, in viitor.

Cel mai bun curs de marketing Atelierele ILBAH
Curs Marketing Online
- Locatie: Bucuresti, Cluj-Napoca sau Online LIVE
- Durata: 4 saptamani
- Posibilitate de invatare online: DA
- Certificare: Certificat de absolvire recunoscut la nivel national si international, cursul fiind autorizat de Ministerul Muncii si de Ministerul Educatiei
- Trainer/Mentor: specialisti cu o bogata experienta in domeniul marketingului
- Conditii de studii: este necesara dovada absolvirii studiilor superioare
Vezi AICI pret

Tocmai acest lucru si-l propune si cursul de marketing online oferit de Atelierele ILBAH ca furnizor de cursuri autorizate recunoscute national si international si care are drept obiectiv esential fixarea cunostintelor si principiilor generale ale acestui domeniu. Cursul se adreseaza, pe de o parte, persoanelor care au o afacere sau se gandesc la a face o trecere catre antreprenoriat, iar pe de alta parte celor care vor sa activeze ca profesionisti sau furnizori de servicii de marketing, fie ca angajati in departamentele de profil ale firmelor, fie in mod independent, ca freelanceri.

Marketingul digital este, cu siguranta, un domeniu in care poti regasi cele mai cautate meserii din strainatate sau din tara, deprinderea abilitatilor de baza si specializarile ulterioare fiind un atu in gasirea unui job potrivit aspiratiilor personale.

Pilonii pe care se fundamenteaza cursul de marketing online sunt:

  • Intelegerea insemnatatii si construirea unei strategii de marketing;
  • Deprinderea modului de efectuare a analizei concurentei;
  • Intocmirea unui plan de marketing si personalizarea acestuia in functie de specificul afacerii;
  • Invatarea celor mai eficiente canale de comunicare pentru promovarea unui brand;
  • Managementul eficient al bugetului de marketing alocat;
  • Identificarea publicului tinta caruia i se adreseaza produsele si serviciile promovate.

Acest curs este esential pentru asezarea unei fundatii solide de cunostinte, care pot fi slefuite apoi pe diverse alte directii in care te poti specializa.

Alte recomandari de cursuri de marketing online sau din domenii auxiliare sau congruente

Astazi, un marketer nu mai poate fi o persoana care sa cunoasca absolut toate tehnicile si nisele domeniului deoarece, cel putin in ceea ce priveste marketingul online, diversificarea specializarilor este deosebit de accentuata.

De aceea, in functie de afinitati si abilitati, poti urma o serie de specializari care iti vor augmenta cunostintele si te vor ajuta sa dobandesti un parcurs al carierei optim. Iata cateva domenii adiacente sau de aprofundare pe care le poti urma dupa ce ai dobandit cunostintele digitale necesare unui marketer digital.

 

  • Promovarea cu ajutorul Google

Google este un instrument fara de care internetul ar fi mult mai sarac. O baza imensa de informatii la nivel mondial, din care, cu doar cateva click-uri, poti afla detalii despre orice te-ar putea interesa, Google este, pe langa cel mai mare motor de cautare, si un mediu excelent de promovare pentru afaceri. Alegerea unui curs de Google Ads si Analytics autorizat si certficat cu nivel de recunoastere internationala este o optiune logica pentru imbogatirea cunostintelor unui marketer si in care vei invata:

  • Analiza si interpretarea datelor culese de Google Analytics;
  • Conceperea de campanii de promovare, Ads;
  • Alegerea cuvintelor cheie potrivite scopului urmarit;
  • Planificarea si optimizarea cuvintelor cheie;
  • Tehnici de licitatie si optimizare a bugetului alocat promovarii prin Google Ads.

 

  • Promovarea cu ajutorul Social Media si Facebook Ads

Facebook este liderul de necontestat al social media, un numar foarte mare de potentiali clienti sau consumatori fiind activi in cadrul acestei retele. Este de la sine inteles ca alegerea unui curs de Social Media si, ulterior ori concomitent, a unui curs de Facebook Ads este o directie de actiune demna de luat in calcul in vederea specializarii in exploatarea acestor oportunitati de crestere a unui business. In cadrul acestor cursuri vei deprinde abilitatile necesare pentru:

  • Crearea si intelegerea unei strategii de Social Media;
  • Cunoasterea si aplicarea statisticilor si instrumentelor de masurare pentru diverse platforme de profil (Facebook, Instagram, Youtube, etc.);
  • Atragerea de trafic dinspre social media catre site-ul web al afacerii;
  • Stabilirea obiectivelor unei reclame social media;
  • Planificarea campaniilor de marketing si publicitate;
  • Conceperea campaniilor si Ads-urilor specifice Facebook;
  • Managementul eficient al bugetelor si a modurilor de licitare in vederea optimizarii costurilor;
  • Identificarea audientei potrivite;
  • Variante de amplasare a reclamelor.

 

  • Intelegerea si aplicarea tehnicilor de SEO

Miliarde de oameni cauta prin intermediul motoarelor de cautare informatii si detalii despre produsele sau serviciile pe care si le doresc. Este absolut esential ca o companie moderna sa depuna toate eforturile pentru a fi prezenta cu site-ul web propriu in rezultatele oferite de aceste motoare de cautare, si acest lucru este posibil atunci cand exista specialisti SEO. Pentru a deveni o astfel de persoana, un marketer poate apela la un curs SEO unde va deprinde:

  • Modul in care oamenii cauta informatii in Google;
  • Identificarea cuvintelor cheie eficiente;
  • Crearea unor strategii de optimizare a cuvintelor cheie;
  • Folosirea de concepte, tehnici si instrumente specifice: sitemaps, internal linking, optimizare de imagini, backlinkuri, titluri si snippet-uri, indexare, crawling, Google My Business, Google Search Console.

 

  • Construirea si pastrarea unei imagini si a unei reputatii excelente in mentalul publicului

Imaginea unei firme nu inseamna doar elemente grafice vizuale, ci o intreaga activitate care inglobeaza elemente de marketing, psihologie, comunicare si monitorizare a impactului mesajelor emise in diverse medii. Vizibilitatea, in general, si crearea unui sentiment de acceptare sau chiar de fidelizare din partea publicului tinta sunt scopurile care trebuie atinse prin activitati de PR. Un bun specialist de PR este un element strategic al unei companii, iar deprinderea abilitatilor din acest domeniu poate incepe cu un curs de PR – relatii publice si comunicare care te va pune in tema atat cu strategiile optime de promovare, cat si cu managementul situatiilor de criza a imaginii. Vei putea invata, astfel:

  • Planificarea si dezvoltarea campaniilor de PR;
  • Strategii si unelte de marketing;
  • Monitorizarea si evaluarea campaniilor si a mesajelor publice ale firmei;
  • Comunicarea in domeniul corporate;
  • Analiza concurentei si tehnici de negociere;
  • Construirea si mentinerea bunelor relatii cu presa;
  • Strategii de PR in Social Media si in mediul online in general.

2.Recomandari pentru alegerea celor mai bune cursuri de marketing

Inainte de alegerea unui curs din domeniul marketingului, ar trebui sa-ti raspunzi la cateva intrebari care iti pot oferi o orientare.

  • Coincid obiectivele proprii cu cele ale cursului?

Pune-ti cateva intrebari referitoare la alegerea acestei optiuni:

  • Doresti doar sa acumulezi cunostinte suplimentare pentru ca esti un pasionat al domeniului sau vrei sa devii un profesionist in marketing digital?
  • Vrei sa obtii un job mai bine platit sau vrei sa folosesti informatiile pentru a incepe o afacere sau pentru a da un impuls celei deja detinute?
  • Vrei sa dobandesti doar o cunoastere generala sau vrei sa ai cunostinte complete in acest domeniu?

Odata ce iti cunosti bine obiectivele, vei putea alege un curs potrivit.

  • Ai nevoie de un curs general sau de notiuni specifice in domenii particulare?

Daca esti un incepator in ale marketingului, este bine sa stii ca un curs de marketing online te va introduce in baza cunostintelor si iti va oferi o idee generala despre modul in care trebuie actionat. Insa, daca vrei sa devii un veritabil expert si sa-ti dezvolti o cariera in aceasta sfera, sau sa te ocupi personal de cresterea afacerii proprii, este indicat sa te apleci asupra unor specializari.

Astfel, cursul de Social Media si cursul de Facebook Ads te vor specaliza in sfera atat de plina de oportunitati a retelelor sociale.

De asemenea, cursurile de SEO precum si un curs de Google Ads si Analytics te vor introduce in micromanagement necesar imbunatatirii prezentei online a site-ului web si in atragerea consumatorilor aflati in cautare de produse si servicii prin intermediul motoarelor de cautare.

  • Durata si costurile

Este bine sa fii atent in alegerea unui curs de marketing si la timpul pe care va trebui sa-l investesti, si la bugetul de care dispui pentru educatia ta.

  • Certificari si recunoastere

Un curs de marketing serios ar trebui sa se incheie printr-un examen care sa testeze in mod riguros faptul ca ai deprins notiunile necesare, si cu o certificare pe care s-o poti folosi in CV-ul propriu.

3. Care sunt principalele caracteristici ale unui curs de marketing online oferit de Atelierele ILBAH?

Cursurile din sfera marketingului online oferite de Atelierele ILBAH ofera oportunitatea unei dezvoltari superioare in cariera si, subsecvent, cresterea sanselor de angajare intr-un domeniu efervescent atat ca satisfactie a muncii, cat si in privinta remuneratiei.

Cursurile sunt autorizate de Ministerele Muncii si Educatiei, absolventii obtinand, in urma examenului de dupa finalizare, un certificat de absolvire cu recunoastere nationala si internationala. Traineri de prestigiu cu o experienta bogata in domeniul marketingului, sunt prezenti pentru a realiza un transfer optim de cunostinte de la nivelul celui care preda la nivelul cursantului, fie el si incepator in acest domeniu, activitatea de curs desfasurandu-se intr-o atmosfera relaxata, in sedii moderne, centrale si usor accesibile.

Programa cursurilor este intuitiva si usor de asimilat intr-o succesiune logica a termenilor si a conceptelor noi ce trebuie insusite. Programul cursurilor este flexibil si se muleaza pe agenda fiecarei persoane inscrise, deoarece exista atat cursuri matinale, cat si after-work sau de weekend, ori chiar in modul online LIVE. De asemenea, cursantii beneficiaza de suporturi de curs in format electronic pentru studiu individual suplimentar sau pentru aprofundarea cunostintelor.

In urma absolvirii cursului se ofera servicii specializate de consiliere in vederea orientarii in cariera sau in domeniul business-ului.

4. Intrebari si raspunsuri frecvente despre cursurile de marketing

1. Ce conditii sunt necesare pentru a ma inscrie la un curs din domeniul marketingului?2021-11-21T20:45:44+02:00

In functie de specificul cursului pot fi solicitate dovada absolvirii unui anumit parcurs educativ. De exemplu, cursul de marketing online solicita dovada absolvirii de studii superioare, dar alte cursuri de specializare din acest domeniu pot solicita doar studii medii cu sau fara diploma de BAC.

2. Unde ma pot angaja in urma absolvirii unui curs din domeniul marketingului?2021-11-21T20:46:02+02:00

Cursul de marketing online ofera certificarea de Manager de Marketing, recunoscuta la nivel national si international. Desigur, specializandu-te pe diverse domenii iti poti creste sansele de a deveni specialistul SEO, de PR sau de social media al unei companii.

3. Cum pot sa frecventez cursurile daca locuiesc in provincie?2021-11-21T20:46:42+02:00

Majoritatea cursurilor de marketing au posibilitatea de a fi predate in sistem live, ONLINE. Astfel, poti invata din confortul propriului domiciliu sau de oriunde poti folosi un laptop si o conexiune la internet.

4. Cat dureaza cursul de marketing online?2021-11-21T20:47:04+02:00

Cursul are o durata de 4 saptamani, si se incheie prin sustinerea unui examen de absolvire si emiterea unui certificat recunoscut international. Alte cursuri de specializare pot avea durate diferite.

5. Cum se face plata unui curs de marketing?2021-11-21T20:47:33+02:00

Poti plati cursul fie integral la inscriere, fie intr-un sistem de rate care poate fi o solutie convenabila si relaxata atunci cand nu dispui de intreaga suma care reprezinta costul acestui serviciu.

Surse foto: Pixabay.com, Ateliereleilbah.ro.

De |2021-12-19T16:47:31+02:006 noiembrie 2021|Sfaturi si idei pentru dezvoltare personala si educatie|