Cursantii nostri de la Design Vestimentar (Creatie Vestimentara) au avut de curand placerea de a participa la un seminar sustinut de Gabi Urda, binecunoscut blogger, consultant de comunicare si stilist personal.
Cum altfel puteam completa mai bine cursul de Design Vestimentar (Creatie Vestimentara) decat cu un invitat special care sa le explice cursantilor cum sa isi promoveze propriul brand, intr-o perioada cand mediul online a prins din ce in ce mai mult avant si a castigat o importanta extraodinara?
Gabi Urda si-a dedicat astfel o parte din timp pentru a ne povesti despre termenul de brand in sine, care este scopul sau si cum poate fi comunicat si promovat. Dar seminarul nu a fost o simpla enumerare de tehnici si modalitati de comunicare online, ci s-a concentrat si pe importanta vocatiei si unicitatii in domeniul modei.
Cursantii au invatat astfel si despre dezvoltare personala si “psihologia hainelor”, despre cum isi pot gasi propriul stil original, dar si despre curajul de a incepe o cariera in domeniul modei, chiar daca poate sunt descurajati la inceput de diverse circumstante.
Gabi Urda si-a inceput cariera ca jurnalist, dupa care s-a orientat catre PR si comunicare, ajung in cele din urma sa combine cele doua domenii cu pasiunea pentru moda in mediul online. O puteti urmari pe blogul personal: //www.gabiurda.ro/ sau pe pagina de Facebook: https://www.facebook.com/GabiUrda/.
Mai multe informatii despre cursul de Design Vestimentar (Creatie Vestimentara) puteti gasi aici.